Nu har jag äntligen:

beställt mina bamboo örhängen, längtar tills dom ligger i brevlådan :D
Så glad att jag hittade dom.. wiie! vill ha dom nu!

Snart får jag hem min svarta skinnjacka som jag har beställt från HM, den är så fin!!

Ne dags att sova så man orkar med morgon dagen.. då e de FREDAG :D

Andy Mckee han är så duktig på det han gör..
klicka på namnet och lyssna på hans klipp!!
Jag får gåshud och blir tårögd!

image37


Natti natti//
Puss å Kram


Det var väl den jag hämtade åt dig igår, förstås, skulle aldrig har gjort det, skulle ha skickat tillbaks den, ha ha!!!!
mamsen

2008-04-04 // 11:25:30
» Frida

Haha.. nej det du hämtade åt mig var två par ballerina skor från HM =) Bamboo örhängerna kommer hem i brevlådan för det är inte så stort paket.. tack igen mamsen! puss åh kram

2008-04-04 // 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback