Några enkla frågor som jag ska svara på:

Jag kommer från: Södertälje
Jag heter: Frida Norrman
Hur gammal är du? 22 på fredag ;)
När fyller du år? 2 maj
Tycker du om någon just nu? Ja det gör jag!
Om sex månader: Ja det skulle jag nog tro.
Jag samlar på: damm kanske?
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Dom som står mig närmast.
Gillar du golf? Kanske jag gör vet inte får prova helt enkelt ;)
Vilken tid gick du upp idag? Strax efter nio.
Har du sovit i din egna säng inatt? Yes det har jag.
Har du sovit ensam inatt? Japp de har jag!
Har du strumpor på dig nu? Nix
Hur svarar du i telefon? Olika beroende vem det är
Vad ska du göra ikväll? Ja du beror på vad Linda har att erbjuda :D
Vad ska du göra imorgon? Är ledig så tänkte stor städa här hemma tills helgen!
Var vill du bo när du blir stor? Ja du inte i slööödertälje iaf.
Är det okej att gråta? Ja det tycker jag.
När grät du senast? Oj va nog ett tag sen för jag minns inte när.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommarn så klart! ;)
Laddar du ner musik och film från internet? Jo jag gör ju det!
Skulle du göra om du vann en miljon? Oj rätt mycket skulle jag tro.
Bär du glasögon eller linser? Glasögon på jobbet!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej det tycker jag inte..
Har du percing? Japp i öronen, tungan och naveln!
Har du tatuering? Japp några stycken
Vill du gifta dig?Självklart
Vill du ha barn? Oja, men inte nu!
Solar du ofta? De kan man nog säga.
Är du bra på att laga mat? Självklart!
Gillar du att dansa? Jag älskar att dansa!
Hur vig är du? Oj som ett kassaskåp :D
Vilken är din favoritglass? Mmm.. magnus eller va dom heter!
Tror du på ett liv efter döden? Både ja och nej!
Bor dina föräldrar tillsammans? Nix..
Är du morgon eller kvällsmänniska? Är kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du? blå gröna..
Vilka hårfärger har du haft? Blond, rött, brunt och lite olika nyanser av de.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja
Är du beroende av något? Nej .. förutom mina nära och kära!
Röker du? Nix.
Senaste låt du hörde? Flo rida - Low
Vad gör du på helgerna? Oj.. så mycket man hinner med!!
Brukar du bädda sängen? inte så ofta!
Har du kysst någon under den senaste veckan? Ja
Vad var det senaste du sa? Fy eco inte vara där uppe!
Vem kramande du senast? Eco?
Saknar du någon nu? Nja..
Vem ringde du senast? Nicke
Var du glad igår? Ja det kan man säga att jag var, vi stod och sjöng och dansade på jobbet :D
Sminkar du dig? Ja de gör jag!.
Känner du dig värdelös? Nej det gör jag inte..

Några frågor jag hittade och svarade på.. hoppas ni hade lika kul att läsa som jag hade att skriva dom! haha alltså inte så värst kul :D

Ne nu ska jag fixa mig sen iväg och äta lunch och åka lastbil med nya jobbet =)

Puss och kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback