Avbrott..

Har inte kunnat bloggat på ett tag p.g.a något problem med bloggen.. har inte kunnat loggat in!
Så nu kan jag börja skriva igen :D


Börjar med att berätta helgens händelser. Va en väldigt lugn helg, skönt!
I fredags var jag bara hemma och kollade på let´s dance finalen och somnade på soffan, haha!
Sen i lördags på morgonen var jag i Sthlm med Linda, Malin och Sandra vi köpte vårat hår så snart blir man långhårig igen :D Och så tittade vi lite i affärer.. Hittade inget specielt förutom två par coola solbrillor från HM, älskar stora brillor!! Och på kvällen var jag ute och åt på Meduza med jobbet åt oxfile, klyftpotatis och grönpepparsås och beasås Mums.. och till efterätt blev det vaniljglass med jordgubbar! Va väldigt trevligt.. sen efteråt drog vi hem till Niklas på jobbet och förkrökade där men inte jag, jag var nykter.. Dom andra drog ut och jag åkte hem och somnade på soffan till en film as skönt, haha!
Och på söndagen var det så fint väder så jag satt ute i två timmar på innegården med grannen Anders, Eco var med och han låg och solade och tittade på allt som hände runt omkring :D
Sen på kvällen åkte jag till Nicke och vi kollade tv och somnade direkt typ, hehe!!

Sen började en ny jobb vecka igen.. juste i måndags var jag och tränade med Håkan gick riktigt bra :D Nöjd över mig själv, hehe!! Sen i tisdag tog jag en timmes promenad på morgonen så hann jag sola oxå.. sen idag blir det träna med Håkan igen.. måste ju komma i form till beach 2008 :D

Ne dags att äta lite frukost och sen plocka undan lite sen kommer Håkan och hämtar mig...

Måste bara säga vilket HÄRLIGT väder det varit dom senaste dagarna, blir så glad :D

Ha en trevlig dag!

Puss och Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback