Lördag

Sitter och tittar på nyhetsmorgon efter att ha ätit frukost med familjen. Grabbarna tittar på film så här seg startar vi morgonen, skönt såhär på helgen :)

Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig sen även små killarna. Idag ska vi ut i solen men vad vi hittar på vet jag inte blir iaf en sväng till stan och köpa pressent till morgondagens kalas. Klockan två har vi tvättstugan ett tråkigt måste! Man kanske ska ta och mata fåglarna vid kanalen på vägen hem.

Ikväll blir det iaf mello final med lite gottis :)



Igår hade vi fredagsmys med god mat och film. Så skönt med helg och jag njuter till max :)







Sparka igång familjen så vi kommer ut :) Ha en fin lördag!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback