Torsdag

Vad ensamt det kan vara att vara mammaledig, jag har väl förvisso en del i det med men förra året var ett jobbigt år och jag hade inte så mycket energi eller lust att träffa folk. Men nu sista tiden mår jag bättre och känner att jag vill hitta på så mycket men ingen är ju typ hemma längre. Jag får bita i det sura äpplet och göra så gott det går nu sista tiden. Som det ser ut nu ska jag tillbaka och jobba feb/mars väntar besked från jobbet bara. Det är verkligen med blandade känslor, ska bli kul och skönt att få jobba och tjäna pengar men samtidigt vill jag vara hemma med mina barn. Sen ska kag lämna över ansvaret på Micke då han ska vara hemma sista tiden och ta inskolningen. Jag vet att Micke klarar det galant men jag vill gärna ha kontroll och på mitt "sätt".

Idag har vi inte gjort mycket. Jag har städat bort alla julsaker så nu kam våren komma och det är bums ;) Så trött på att den är så mörkt ute. Känns som att man går upp mitt i natten på morgonen. Idag är Micke åter till arbetet så jag är ensam med barnen men på måndag är det dagis igen för Noel vilket han verkar se gram emot för när vi pratar om dagis skrattar han och berättar om dagis.

Nu har dom sovit lunch och vi fått i oss sen lunch så nu ska det på med underställ och träningskläder och packa ner grabbarna i vagnen för en PW innan det blir för mörkt.



Igår körde jag lite hemma träning så idag har jag träningsvärk i lår och rumpa ;) Blir samma pass idag plus några fler övningar. Kan lägga upp vilka övningar jag kör om någon är intresserad?


Du kan alltid komma och hälsa på oss, bussen tar 30 min bara :) är ledig torsdag nästa vecka till fredag veckan därpå :)
Jag kan bjuda på lunch och så kan vi gånut och gå!

Svar: Jaa gärna :) Saknar våra promenader och pratstunder <3 Jag hör av mig så bestämmer vi något :)
Frida

2013-01-11 // 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback