Tisdag!

Igår kväll blev det ett pass på gymmet, var så otaggad men när jag väl kom dit gick det bra och var så skönt efteråt. Körde igenom kroppen och kondition på crosstrainen. Hade velat kört intervall träning på löpbandet men det var kö och sex personer före så fick ändra mitt upplägg. Hoppas att jag kan köra löpningen imorgon ist!



Idag vaknade jag med huvudvärk ingen bra start på dagen. Gick upp med Vilde vid sju och väckte Noel vid åtta. I med frukost och på med kläderna sen till dagis. Gick hem och vilade lunch med Vilde som behövde sova ordentligt hade tänkt gå promenad direkt efter dagis men då sover Vilde inte så länge han behöver och dagen blir förstörd. Igår sov han bara 45 minuter under promenaden och då var han trött och gnällig redan vid halv fem men vilar han på em somnar han inte förens nio och det är försent och nätterna blir bökiga. Så idag sov han bra och länge i sängen och jag fick bort min huvudvärk, skönt! Efter vilan plockade jag undan och rastade dammsugaren ;) Sen mötte vi upp mamma och gick på promenad då sen hämtade vi Noel på dagis. På vägen hem passade vi på att leka lite utomhus då dom varit inne hela dagen på dagis. Nu är vi inne och värmer oss och ska börja med middagen som blir kycklinggryta med sallad och till grabbarna i huset får dom lite pasta till.









Ikväll blir det tända ljus, apelsin och tv tittande :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback