Sovmorgon

Idag fick hag en chock när vi vakna, klockan stod på 8:30 man tackar på en fredag och allt ;)

Vi har hunnit ätit frukost, gjort oss iordning, lekt med bilar och tittat på Toy story. Nu väntar vi på pastan så ska grabbarna äta lunch själv tar jag bara advokade på hårdbröd är inte så hungrig. Efter lunch ska grabbarna vila sen ska vi till affären och köpa en chokladkala till mig ;) Hade tänkt ta pw men dom har inte plogat och gå mitt i vägen en längre sträcka känns inge lockande. Tar en pw imorgon istället då jag har möjligheten att gå utan vagn kanske tar mig en löprunda då istället! Röra på mig ska jag iaf ;) Men idag tar vi en vilodag är nog skönt för min träningsvärk, haha!







Vad gör ni en dag som denna?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback