Sova kanske

Efter lunchen idag klädde vi på oss och gick ut för en PW. Blev en på 5km och vi höll ett bra tempo trots isiga vägar :) När vi nästan var hemma så fick Noel leka av sig lite i en lekpark men det var inte så kul då det var så isigt att han knappt kunde gå själv. Vilde han somnade efter halva rundan och vaknade lagom tills vi kom hem.






När vi kom hem började vi fixa middagen som blev falukorv med morotsmos till mig och potatismos till dom andra. Sen tog jag och grabbarna ett bad och Noel var så ivrig att hoppa i så han hann ta av sig bajsblöjan själv men vi lyckades stoppa allt innan det spred sig vidare, haha :)

Efter badet blev det på med pyjamas och mys i soffan innan läggdags. Båda grabbarna bökade lite men somnade efter en stund.

Imorgon åker Noel och Micke till Noels farfar för att gå på lekland och äta pannkakor. Jag och Vilde ska umgås med mamma/mormor, blir en promenad till maxi för att fylla på här hemma. Ska passa på att äta något som min kräsna sambo inte gillar sen ska det gå fort också ;)

Ne nu ska jag gå och sova, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback