SÖNDAG

Imorgon är vardagen tillbaka för oss vilket innebär dagis för Noel och Micke har ju redan börjat jobba. Se hur lämningen blir imorgon efter långledigheten, kan nog bli en ledsen Noel jag lämnar men jag vet att det går snabbt över. Efter jag lämnat så tar jag en PW skönt att ha det gjort och när man ändå är ute och påklädd :) Sen måste jag ner på stan och höra hur det går med Mickes födelsedagspressent dom skulle ringa när den var klar men än har dom inte ringt och dom sa att den skulle hinna bli klar senast imorgon så det hoppas jag på!

Nu sover Vilde och Noel ligger i sin säng sen en timme tillbaka och verkar ha svårt att komma till ro. Kanske nervös inför dagis imorgon då jag berättade att vi ska dit imorgon ;)

Idag har vi varit hemma och tvättat, städat och fixat lite. Skönt att ha det gjort så jag slipper börja med det imorgon.





Jag sitter och tittar på nya humorserien på fyran verkar lovande :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback