Snö, snö och ännu mera snö!

Vad var det jag såg när jag tittade ut imorse? Jo en massa snö och att det bara faller ner mer. 
Visst är det mysigt med snö men nu får det räcka, det kan vara vitt på marken men inte decimeter med snö kommer
knappt fram med vagnen ute sen är dom inte så snabba med att plocka och deffintivt inte på gångvägarna där kan det ta
dagar innan dom plockar från det att snön kom så jag och många andra med vagn får gå ute på vägen för att ens komma
någon vart och det känns inte så kul och deffinitivt inte säkert!
 
 
Morgonen här hemma rullade på bra och lämningen på dagis också, skönt! När jag kom hem igen åt jag frukost sen blev
Vilde trött igen så vi kröp ner i sängen igen och somnade båda två och vaknade 2 timmar senare. Nu röjer Vilde på golvet
och jag sitter i soffan med datorn i knät om ett tag ska vi hämta storebror på dagis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback