Proppen

Det är en trött tjej som skriver just nu. Kände hur orken försvann nu när jag satte mig i soffan och pustade ut efter maten. Tror nog jag ska ta mig ett varmt bad då jag har träningsvärk i varje liten del på kroppen och mensvärk :( Träningsvärken gör mig inget för då vet jag att det tar när jag rör på mig men det andra kan jag mer än gärna vara utan!

Var ju förbi stan idag med Sara. Det är verkligen så dött på stan här, förutom rån och sånt dåra! Dom gjorde om inne på hm och det verkade bli till det bättre det lilla vi såg så det var ju positivt plus att Mickes pressent var klar och verkligen sååå fin. Visar er imorgon när den blivit avslöjad ;)



Juste idag när jag kom hem efter promenad var jag så kissnödig och sprang in och tänkte lampan så small det och proppen gick, kul där stod jag i mörkret haha! Och innan det gick två lampor och efter det en till. Varför allt på samma gång? Inte nog med det så funkar inte fjärkontrollen till boxen men det funkade igår kväll och jag har bytt till nya batterier aja jag hoppas den ska funka snart annars får jag ringa och be om en ny.

Imorgon tänker jag inte göra ett skit på dagen ska passa på att se en film när Vilde vilar. Känner att min kropp behöver iaf en dag vila nu så imorgom behöver inte solen lysa ;) hihi vill slöa med gott samvete :)

Innan middagen satt jag och Noel och la pussel och han har blivit så duktig på det. Sånt pussel med träplatta har han klarat av länge nu lägger han sånt där svårare. Han fick ett toy story av oss nu i julas med fyra olika bilder och med olika antal pussel bitar. Med lite hjälp så klarar han av alla pussel, stora killen :)

Ne nu ska denna trötta mamma lägga sig en stund i ett varmt bad innan det är dags för att göra killarna klara för natten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback