Kanon dag

Vilken kanon dag vi haft idag! Efter en små stressig morgon så lämnade vi Noel och mötte upp Sara och hennes kompis Pauline för att gå ner till öppna förskolan där barnen fick leka av sig lite. Det var en nöjd kille jag hade med mig idag :) Efter vi lekt och fått i oss lunch tog vi en promenad hem till Pauline för ännu mera lek tills vi var tvugna att hämta hem stora barnen och fixa middag. Eftersom mina killar varit på toppen humör och lekt bra ihop så passade jag på att städa iordning crescenten och fota den så nu ligger den ute på nätet. När Micke kom hem tog vi en snabb plockning och bäddade rent i sängarna så nu har vi lagt killarna för natten. Jag hoppas Vilde sover gott inatt efter en dag full av lek och bus samt max en timmes vila efter lunch. Jag kommer iaf sova hur gott som helst ;)







Tack för idag tjejer får vi göra om :)


» Sara

Det får vi absolut göra :)

2013-01-19 // 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback