Familjen samlad

Då var familjen samlad i soffan och vi ska strax sätta på en barnfilm som vi ska se innan Noel ska sova sen festar vi till det med saft och chips :) Vilde håller på att somna i min famn han är helt slut!

På eftermiddag tog jag en pw själv det var skönt att rensa tankar och få lyssna jätte högt i lurarna. Blev en runda på 5,8km sen körde jag situps, plankan och en till övning där man ligger på rygg och går upp en bit med ryggen sen cyklar långsamt med benen i luften bränar på bra i magen :) Sen hafe jag två barn klängandes på mig så det blev brottning istället (Noels favorit lek, haha). Lagom efter duschen blev det middag fläskfilegryta, sallad och feta.



Ne nu blir det lördagsmys med film hela kvällen sen har min kära sambo lovat massage :)


» A

Synd att du inte bor närmre så vi kunde gå ihop. Ser ut som vi går ungefär i samma takt. :)

Svar: Ja vet men någon gång måste vi gå ihop :)
Frida

2013-01-13 // 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback