Bök

Efter lunchen var vi som sagt ute på en PW på 3,5km sen när vi kom hem körde jag intensiv mag/rygg övningar. Strax efter kom Micke hem så jag tog en lång dusch medans han fixade middagen som blev köttfärsås och spagetti men jag tog bort pastan och hade rivna morötter istället.

Nu försöker vi få bök Vilde att somna och jag tror vi lyckas. Vilde somnade i vagnen när vi var ute därför han har svårt att somna så imorgon får jag ta promenaden tidigare. Nu tiytar vi på allt faller verkar vara sådär, hänger inte med så mycket.

Imorgon kväll blir jag och små killarna hemma själva då Micke ska till debaser och se sin kusin spela. Skulle också ha följt med men barnvakten är sjuk så jag tänkte se en film och äta lite choklad när barnen somnat. Imorgon får jag äta lite choklad då jag har varit så duktig den här veckan och imorgon är det helg ;) Lär bli lite fusk på lördag men sen är det stenhårt igen och inge fusk!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback