Sluta och väx kära ungar

Idag har jag rensat, rensat och rensat. Hur mycket skit samlar man på sig igentligen? Ska förhoppningsvis till tippen imorgon om jag hinner efter mötet med chefen innan dagis. Ska kasta massa kläder som har gått sönder, fläkar osv samt trasiga leksaker och baby leksaker som blivit äkliga av dreggel och spya. Har massa saker i källarn som ska kastas men till det behöver jag en större bil så får flörta med pappa ;)

Gick även igenom ytterkläder pch skrivit upp vad dom behöver inför våren. Vilde har det mesta bara gummistövlar, vårskor och jacka som han behöver. Vet nog redan vad han ska få :) Noel behöver regnställ, skaljacka, byxor och vårskor. Jag hoppas samma skaljacka och byxor finns i år igen vill att grabbarna ska matcha :) Regnställ har jag inte hitta något då jag inte vill ha bamse utan något stilrent. Men det är inte säsong för det än så borde få in mycket mer i butiker. Sen ska tunna matchande mössor köpas, ska se sen vad tjejen på hippo kids har att erbjuda då hon syr egna mössor :) Kul att köpa nytt men ursäkta mitt språk fan vad mina barn växer fort. Hinner ju inte med att använda något känns det som. Köpte nya skal kläser till Noel i höstas och nu är dom för små tur att dom är perfekt till Vilde i vår men ändå, sluta växa för en stund ;)

Nu sover grabbarna sen en stund tillbaka och vi sitter i soffan och slöar. Blir nog att se en film efter kontoret som Micke tittar på ska bara se om jag hittar en film annars blir det sova istället då vi är åter i vardagen igen tror nog Noel saknat dagis.

Juste plockade fram mina arbetskläder idag känns att det börjar närma sig nu. Inte ens en mpnad kvar, buhu! Njuta till tusen sista tiden nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback