Måndag!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Vilade 2 timmar på förmiddagen vilket var skönt efter en natt med knappt någon sömn.
Efter mellis har Noel gjort allt man inte får som kastat leksaker, varit elak mot Vilde, rivit sönder sin tapet m.m. Han vet
hur man driver sin mamma till vansinne ;) När Micke kom hem var jag lagom less och hade världens huvudvärk så han fick
ta över så kunde jag ta ett bad och bläddra igenom en tidning. Efter middagen så bakade jag och Noel chokladbollar
som jag och Micke precis provsmakade mycket goda. Noel provsmakade undertiden vi bakade ;)
 
 
Nu har vi precis tittar klart på familjen annorlunda och nu har precis top model svergie börjar. Idag får dom make over, så kul :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback