Så sjukt slut!

Just nu sitter jag vid våran nya datahörna, skönt att sitta ordentligt :) Idag har det varit full rulle sen klockan sju imorse och nu har vi nyligen ätit middag, sjukt sent! Efter denna dag så har min kropp strejkat. Kan knappt röra mig eller resa mig upp. Ilar i hela ryggen, strålar ner mot ljumskarna och massa sammandragningar. Blir att värma vetekudden och lägga sig snart när Noel ska sova. Hoppas jag också somnar då, igår somnade jag vid två och vaknade till och från men klev upp 6.30. Kan inte sova längre! Låt dessa sista veckor gå fort.

Idag pratade jag med hyresvärden och det blir flytt. Snabba puckar! Ska skriva kontrakt imorgon och få nyklarna på torsdag och då har vi till 1a mars och fixa och flytta. Blir att åka och kolla tapeter nästa vecka och beställa hem :) Vi får i princip välja vad vi vill men inte dom dyraste vi hittar kanske. Blir iaf stjärntapeten in till Noels rum!

Ne nu ta bajsblöja, sätta på pyjamas och borsta tänderna och lägga Noel och mig själv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback