Morgonstund i min ensamhet


God morgon! Här sitter jag själv uppe och dricker te.

Har sovit dåligt inatt, värkt i ben och rygg så jag gav upp vid sju när Noel vaknade och gav honom välling så han har somnat om med Micke. Idag är pappa Micke hemme med oss då han är pappaledig varje fredag fram tills lillebror är hos oss då jag har blivit sjukskriven sista tiden ut. Skönt att få lite egentid såhär på morgonen :) Har tvn på så jag kikar på vakna med the voice samtidigt som jag kollar datorn.

Noel börjar bli bättre, igår åt han iaf gröt, lite köttfärssås och välling. Inge feber på dagen men kom på eftermiddagen/kvällen. Ögonen har blivit bättre men hostan är det samma och snuvan med men det kan ju sitta i länge.

Idag kommer även Noels farfar på besök, ska bli trevligt! Blir nog även att jag smiter iväg själv en stund och umgås med Sara och Edvin :) Ikväll blir det fredagsmys med god mat, choklad och coca cola :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback