2012-02-09

God kväll!

Här har det tydligen inte blivit något bloggande på några dagar men vi har mest slappat här hemma. Sen sist har jag hunnit med en dejt med Sarorna och deras små och varit hos barnmorskan. Sjukstugan fortsätter här hemma. Vi alla går och snorar och hostar! Micke har legat hemma med feber två dagar. Noel har blivit mycket piggare och äter nu också så energin är tillbaka :) Dock är hostan jobbig för honom speciellt på nätterna då den stör hans sömn. Men på måndag då går vi tillbaka till dags rutinerna igen då det blir dagis för honom och jag ska då passa på att fixa här hemma och se vad jag kan göra nere i lägenheten.

Hos barnmorskan gick allt bra. Bebis var det full rulle på och vågen visade +2 vilket vi båda var chockade över haha! Järnvärdet var kass så blir att knappra järntabletter och nu får jag INTE glömma sa bm, lättare sagt än gjort har redan glömt idag men ska ta nu efter inlägget :) Bm Lena sa att nu är bebis redo att komma ut om den vill och att om mina förvärkar jag haft en tag nu blir värre så gör det inget utan det är bara låta bebis komma. Men vi ser gärna att bebis stannar tills minst första 1 mars så vi hunnit flyttat och städat klart gamla lägenheten :P

Ne nu måste jag tvätta ur färgen jag har i mitt hår, gjorde en tabbe igår och färgade en ljus färg jag hade hemma vilket resulterade i orange, rött, rosa och sen la jag i ett slingpaket vilket bara blev värre. Idag köpte jag en brun hårfärg men inget hände så nu fick Micke springa bort och köpa en mörkbrun så nu hoppas jag att det har blivit en jämn fin färg så jag kan iaf visa mig ute, haha! Jag som ville blir ljusare får nog vänta med det ett tag och försöka vid ett annat tillfälle. Men nu kanske den röda färgen försvunnit ur håret och då kommer det bli lättare!

Ha en mysig kväll för det ska jag ha med mina grabbar efter jag tvättar ur färgen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback