Lugna gatan

Noel har precis somnat och jag tänkte gå och göra honom sällskap. Fick huvudvärk och är allmänt seg!

Idag skulle vi ha träffat mammorna men Emelie skulle åka bort, Sandra hade sovit så dåligt och Sara kände sig hängig så det blev inget idag. Tråkigt men ändå skönt för jag var så seg så en hemma dag idag igen kändes som en bra idé!

Igår bokade jag och Älskling biljetter till bion baksmällan del II :) Ska bli kul och se den på lördag då vi ska ha en dag, kväll, natt och morgon för oss själva! Noel ska ju som sagt till sin farmor och farfar i vallentuna. Ska bli härligt att bara umgås med Micke då det inte händer allt för ofta nu för tiden att det bara är vi, blir att man roar sig en åt gången då den andra är hemma med Noel. Kommer såklart sakna Noel som en tok! Saknar honom bara om han sover ;) Han somnar ju tidigt om kvällarna så ibland är man tvungen att gå in och pussa på honom när han sover för man saknar hans närhet.



Ne nu ska jag sluta och hänga vid datorn och vila istället då det behövs, vill ju vara utvilad till helgen ;) Imorgon och det fredag, IGEN haha och imorgon blir det dejt med bästa Linda och Bella! På kvällen blir det mys med min lilla familj.

Hörs nog senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback