Förkylning !

Idag blir vi bara hemma. Både jag och Noel har sovit dåligt, Noel fick sova i våran säng efter halva natten då han vaknade ofta pga att han hade svårt att andas av allt snor och sen hostade han mycket. Så jag har vaknat ofta plus att när inte Noel vaknat har jag vaknat av att jag måste snyta mig eller nysa. Ingen av oss har feber eller är hängiga så det är skönt! Noel busar på som vanligt och jag hänger med i tempot :) Blir att ge Noel näsdroppar innan läggdags det brukar hjälpa så han kanske kan sova bättre.

Det blir till att vila under tiden Noel gör det. Och sen behöver jag vika tvätt, diska, dammsuga så det får bli att ägna våran vakna tid åt och en massa bus och gos såklart!

Noel är en riktigt liten buse, han kommer bli en liten terorist unge tror jag haha! Nu när han har gåstolen att ta sig fram med så är han överallt. River ner saker från tv bänken, varadgsrums bordet och jagar katterna :) Kan bara tänka mig hur han blir när han kan krypa, gå och klättra. Jag kommer vara slut :) Men gåstolen är hans nya favorit! Tack igen farmor och farfar för den fina gåstolen jag fått av er :)

Ne nu ska jag fixa tvätten sen ska vi käka lite lunch. Hörs senare ska lägga upp lite bilder då :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback