Stor städat !!

Det är vad jag har pysslat med idag och gud så skönt när jag blev klar! Noel var vaken ett tag och satt snällt i babysittern sen när han tröttnade la jag honom i soffan med sin snytte filt och nappen och somnade och sov ett bra tag så jag hann städa överallt. Jag passade på att torka alla luckor i köket, damma i överallt, dammsuga och skura golven. Så nu glänser det överallt och luktar gott!

Noel vaknade lagom till allt var klart och då fick han mat sen har vi busat/myst och nu tar han en powernap så jag ska passa på att vattna blommor och vädra sen är det klart här hemma!

Funderar på att prova duscha när Noel är vaken (har bara duchat när micke är hemma eller när Noel sover) för han kommer inte sova så länge. Så jag ska sätta honom i vagnen och ge honom någon leksak och ha honom i hallen så han ser in i badrummet så man har koll. Sen ska jag laga middag och lägga Noel runt halv sju tiden om han inte somnar innan :P Vill få in sov "rutinerna" innan han blev sjuk för dom sov han helatiden och igår var han svår att få att somna vilket vi sällan har. Så idag ska jag försöka få in våra någorlunda rutiner vi haft! Önska mig lycka till :) Ska även testa "natta" honom i sängen och ha på baby vakten för innan har vi "nattat" honom i vagnen och lyft över honom när vi lagt oss. Men igår somnade han i sängen men då la sig Micke med honom och sov för natten.

Micke jobbar över idag och är hemma sent så jag vill gärna ha allt klart när han kommer så han bara kan äta och duscha sen slappa i soffan framför tv:n och bara mysa!

Ne nu ska jag sätta igång så jag kanske hinner med allt innan han vaknar :P Hörs senare!


Vad du är duktig. kramisar från sväris

2011-03-14 // 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback