Tjejkväll !!


Blir tyvärr dålig uppdatering när vi har pappa Micke hemma med oss. Men ska försöka att bli bättre! Kanske inte flera inlägg per dag men några i veckan iaf ;)

Igår åkte Micke till Örebro för att gå på grillpary med sina kusiner som bor där. Så jag och Noel passade på att åka till Linda och Tindra där vi hade tjejkväll. Bella, Mindy och Johanna kom oxå dit! Var riktigt skoj. Älskar mina bästa vänner ett liv utan dom skulle jag inte vilja leva! Vi gjorde hemmagjord pizza som blev super good, åt massa godis och babblade på som bara vi kan :) Tindra och Mindy lekte med bra med varandra och man såg att dom hade roligt! Satt och skrattade i lekrummet och dansade massa så man kunde tro att vi hade fest där hemma :) Noel var snäll hela kvällen. Satt och tittade på Tindra och Mindy och undrade vad det var för söta tjejer som dansar framför honom ;) hehe! Tack tjejer för en kanon kväll igår.


Våran "lilla" godis skål, bara 2,5kilo ;)

Idag har jag och Noel haft besök av hans farfar som var snäll och fixade belysning i badrummet. Våran hade gått sönder så nu fick vi en rejäl lampa i taket så man ser när man gör något där inne ;) Innan hade vi en liten lampa vid badrumspegeln. Tusen tack svärfar :)

Nu sitter Noel och tittar på tv och jag passar då på att uppdatera lite. Nu för tiden måste man ha koll på Noel helatiden för han är ÖVERALLT! Han har tagit några krypsteg några gånger men han tar sig fram som en "larv" istället och FORT går det :) Ser så roligt ut! Ska bli kul och se om han tänker krypa eller om han kör på sin "larv" teknik istället för han verkar dissa krypanden för han kan ju ett annat sätt som går fortare att ta sig fram på!

Oj nu blev det ett långt inlägg :) Ska visa er lite bilder från Kolmården samt när vi var med Sara, Kalle och Edvin på spa i hasseludden :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback