Har det för bra?

God kväll!

Idag har det varit kanon väder, det gillart :) Så jag och Noel möte upp Sara och Edvin imorse och traska ner mot stan där vi åt kebabrulle till lunch sen tog vi en mjukglass i solen! Sen traskade vi hemmåt efter att ha kikat i lite affärer. När vi hade gått åt olika håll gick jag förbi mamma och ringde ut henne så vi tog oss en promenad, var borta i 1,5 timme! Man vill ju aldrig gå in när det är soool ute och jag klagar INTE på att få vara mammaledig :) Känns som om man har det lite för bra för att vara sant ibland, hehe!

Sen när jag kom hem så har jag plockat undan, sorterat tvätten sen åt vi middag och grabbarna tog ett bad och Noel tok deckade i soffan efter det så jag har precis tagit med ett bad! Nu blir det soffhäng resten av kvällen.

Imorgon ska jag och Sara dra till Moraberg/Weda och fika på hennes mammas jobb sen till leksaksaffären, Willys och handla påskgodis! Sen på eftermiddagen när Linda slutat jobbet och hämtat Tindra så ska jag träffa dom, mys! Hoppas sooolen är här för att stanna nu.

 

Här var lilleman liten, man glömmer lätt hur små dom varit :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback