Tisdag !!

God dagens!

Ursh vad mörkt det har blivit på mornarna när man ska gå upp känns som om man är uppe mitt i natten, men det är jag ju nästan då klockan ringer fem varje morgon. Efter jobbet idag så plockade Mamma upp mig så åkte vi till sjukhuset och lämnade kiss prov som jag har tagit för att se om jag har urinvägsinfektion då jag har så mycket sammandragningar och tryck där nere så på torsdag får jag svar. Är det inte det så ska jag till en läkare så ska dom titta ifall min livmodertapp har blivit påverkad för det är inte så bra då det är förtidigt för att sätta igång något. Så vi får vänta och se, sålänge så är det vila som gäller. Och på torsdag ska jag till en sjukgymnast igen för att göra en graviditets bedömning för att se om jag klarar av att jobba eller ej sen ska dom se ifall om min foglossning har blivit bättre eller sämre. För mig känns det som vanligt!

Nästa vecka flyttar vi :) Äntligen är det nära, hehe! Igår var jag och Mamma och köpte nya gardiner till köket, nya blommor och krukor så det blir fint där uppe. Ska bli roligt att få fixa iordning och göra det mysigt! Vi kan iaf fixa iordning vardagrummet och badrummet då dom inte ska målas om eller fixas så det är skönt att man kan boa in sig i något utav rummen. Förhoppningsvis börjar vi måla nästan direkt :) Tänkte ta mig till ikea den här månaden och köpa lite saker som vi behöver och sen skötbordet så jag kan måla om det och sätta ihop det så det fixat, kommer nog kännas på riktigt då man får in den i badrummet :)

Ikväll ska jag först på fika hos min Moster då min kusin Adde har fyllt år (så grattis till dig i efterskott) sen vid halv sju så är det kryddparty hemma hos Sara vilket ska bli intressant och trevligt :) Så nu sitter jag här och har precis målat mina naglar vilket behövdes och ska snart kolla vad man ska ha på sig och fixa till håret och sminket.
Så ni får ha en trevlig tisdagskväll för det ska jag ha !!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback