Låt sista tiden gå fort!

Ursh vad jag är less just nu. Är less på att ha så ont, less på att bära på den här magen, less på att inte orka något då kroppen säger emot, less på att knappt kunna ta på sig strumpor, less på att knappt komma upp ur soffan/sängen. Less på att inte kunna få sova på nätterna utan att få så ont (jag vet att jag inte kommer få så mycket sömn sen heller). 

Men ändå är det så härligt att vara gravid, att få känna hur vårat kärleksbarn rör sig där inne. Men nu vill jag ha dig här utanför magen och kunna pussa på dig :) Och att slippa allt jag är så less på, börjar bli tugnt nu mot slutet. Låt dom sista veckorna gå fort för nu har vi väntat alldelles förlänge på att få se dig, lukta på dig, ge dig all den kärlek och bara kunna få vara i din närhet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback