Lite nytt för er ..

Jag var ju så dålig på att blogga förut så då har jag ju inte visat vad jag införskaffat mig här hemma. Budade på en massa vägg dekorer på tradera och det fick bli dessa och sen lite annat nytt, allt är inte från tradera utan buddhan är från In och Finn och Love texten är från Åhlens :)

     

     

Vad tycker ni?



» Linda

Hihi P 10 min va ju lite roligt juh ;)



Bloggen blev jätte fin!!:D ska också ta och börja blogga igen!!



Hoppas allt är bra med dig! Hälsa gubben din !



Pusssssss

2010-03-15 // 20:19:43
» Frida

Visst är den därför jag var tvungen att köpa den =)



Tackar, jag är nöjd och det känns mera vår och ljusare än den innan och nu när vi går mot ljusare tider måste bloggen oxå göra det =)



Ja nu får du blogga, går in där helatiden men står aldrig något nytt =( hehe!!



DEt är bra med mig, ont i min arm igen. Det ska jag göra, hälsa din.



Vi får ses snart, hör av mig imorgon. PUSSS

2010-03-15 // 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback