Midsommar 2010

God kväll!!

Igår var det midsommar och vädret var kanon. Vi var ute hos Linda och Tobbe där vi åt silllunch, spelade kubb, grillade massa mat och blev sönder biten av all mygg :P Men det var riktigt trevligt, alla var på topp t.o.m jag och Bella som inte får dricka :P hehe!



Idag har vi varit med Bella, Anders och Mindy på heron. Vi åt mat på Olearys och medans killarna spelade i spelhallen så gick vi tjejer till Hemtex och tittade, dom hade massa rea så jag fick med mig trä bokstäver som står HOME som står i tv-bänken sen en "kopp" till våra tandborstar och ett hjärtformad kudde till badkaret. Efter det åt vi glass och sen handlade hem gott från Willys och åkte hem. Efter det har vi kollat på film blev Wallander och Beck.

Juste vi har köpt Bellas och Anders gamla soffa kan fota den sen och visa hur det blev, vi är nöjda. Hoppas inte katterna förstör denna soffa. Har ställt fram en sprayflaska med vatten om dom skulle klösa på soffan, än så länge har dom var duktiga :)

Nu ska jag kolla lite på datorn sen blir det sova, God Natt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback