Semestern snart slut !!

Jaha då var det sista kvällen innan allvaret börjar igen. Imorgon blir det att gå upp 05.00 för att åka och jobba, snacka om att ångesten är här :P Kommer bli skoj och träffa alla goa arbetskamrater och komma in i vardagen men om några dagar så känns det som om man inte haft någon semester och man längtar till nästa, men tur att jag inte behöver vänta allt förlänge för sen blir jag mamma ledig :) Dagarna räknas nu ner, hehe!!

                                 --------------------------------------------------------------------

I torsdag så var jag, Micke, Mamma, Ubbe och syster med familj på Parken Zoo. Vi hade tur med vädret och vi fick en riktig mysig dag :) Tråkigt att dom inte hade Fantomen landet kvar för det var det man minns från när man var liten, men många djur hade dom och dom flesta var framme så man kunde få se. Nästa år får det blir Kolmården och se delfiner, hehe!



 


-----------------------------------------------------------

I helgen så har vi varit på taxinge slott för lunch med tjejerna sen på middag hos M:s syster, middag hos mamma, Torekällberget med syskonbarnen och lunch på stan. Det var verkligen kort och gott, hehe! Nu ska jag ta ett bad, smörja in med b.u.s och måla naglarna sen blir det kolla film och äta godis :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback