LISTA

Senaste person som
Sov i din säng:
Det var min Älskling!
Du pratade med: Styvmor ;)
Du delade en drink med: Jadu, minns inte!
Du gick på bio med: Älskling.
Du gick på stan med: Bella och Mindy!
Skällde på dig: Någon tönt från jobbet skulle jag tro :P

Senaste
Låt du hörde:
Beyoncé - Halo
Film du såg: Johan Falk.
Mat du åt: Grillad kyckling med potatis sallad.
Kram: Älskling.
Puss: Älskling.
Fest: Länge sen, minns ej! Haha! Var nog med min kusin.
Känslan: Lycklig.
Ilska: Tisdag, pga smärtan i armen och att man inte kunde vila den på jobbet.
Resa: Vallentuna förra helgen :P
Glädje: Var nyss när jag fick höra fina ord av min Älskling.
Dröm: Det minns jag inte.
Boken du läste: Oj, minns ej men håller på att läsa Marilyn manson boken.
Personen du träffade: Älskling kanske för att vi bor ihop :P
Personen du pratade i telefon med: Styvmor ;)
Personen du fick sms av: Richard
Gången du åt en 7-eleven korv: Var förra helgen i gamla stan.
Gången du var utomhus: Idag!
Gången du sov: Dum fråga, i natt?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj det var många år sen med tanke på att mina föräldrar är skilda.
Saken du köpte: Mat, haha!

Om dig

Namn: Frida
Ålder: 23
Smeknamn: Boom boom, Juicy :P
Syskon: Caroline plus fyra bonus bröder
Sysselsättning: Jobbar och står i
Bra egenskaper: Glad och positiv
Dåliga egenskaper: Envis kanske ?
Arbete: Bygger växellåda till lastbil, det ni :)
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blå/gröna
Skostorlek: 39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback