Torsdag !!

Vad dagarna går fort! Det är redan torsdag idag och imorgon är det fredag och helg. Jag är party sugen men får ha det suget ett tag till när man har bättre med pengar. Känner inte för att festa upp dom sista pengarna.
Snart ska jag ta bussen ner till centralen för att möta Emma för att åka till Ica maxi och skicka tillbaka dom förstora ringarna sen hämta ut dom nya som ska passa bättre. Hoppas det blir rätt denna gång för annars ska jag fan ha pengarna tillbaka och så köper jag dom någon annanstans! Men vi håller tummarna!
Sen ska vi till stan igen för att äta lite lunch och kolla lite i affärer. Tänkte leta efter två ramar så vi kan rama in våra tavlor vi har gjort. Eller min är klar men inte Mickes så han får göra klart sin idag om jag hittar ram :)
Ska bli trevligt att träffa Emma igen är inte ofta man ses. Men det kallas väl vuxen livet när man har massa andra saker att göra som jobb, hemma sysslor osv.

Efter stan blir det hem och torsdags städa inför helgen och sen ha tvättstugan! Inte så kul men det är lättare när man är två.

Måste kila nu så jag hinner med bussen, slänger in en dagens sen tog bild förut :)

Ha en bra dag, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback