Torsdag!

Idag har jag fått bilderna ifrån partypartypartyt vi hade förra helgen, sjukt roliga bilder :) Vill inte lägga upp dom för jag vet inte om dom som är med på bilderna godkänner att jag slänger upp bilder. Så jag får njuta själv av dom, haha!
Eller jag bjuder på denna, klippte bort dom andra haha!



Imorgon är det fredag och det ska bli så skönt. Ska bara vara hemma och ta det lungt, måste stor städa här hemma. Sen blir det att laga någon god mat sen göra en god fruksallad som jag ska njuta i soffan framför tvn. Sen lördag ska Josefine tatuera mig blir någon litet litet bara för att hon ska få prova lite :) När hon blir grym sen så ska jag be henne lära mig så kan vi tjäna FETA pengar på att tatuera, haha! Men känner jag att jag är dålig på det så får jag lära mig att pierca istället kan nog tjäna bra på det med :) Och på kvällen blir det dejt med Linda, vi ska se Robinson finalen!!

Ne nu tänkte jag ta en dusch sen slänga mig i sängen mår inge bra så tänkte sova och hoppas på att det går över tills imorgon. Har haft ont i magen och illamående i en vecka om inte mer, började i slutet av förra veckan! Och NEJ jag är inte Gravid som alla påstår, haha!

Hörs imorgon, XoXo



Jag sätter något på att du är det! Ha ha ha

2009-05-31 // 08:12:36
» Frida

Hahaha rolig du e! Men du har fel, fel , fel :D

2009-05-31 // 09:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback