Dagen..

Idag så var jag på stan och åt lunch med Bella, Anders och Mindy. Vi snackade lite skit sen orkade inte Anders med oss så han drog hem :P Så då kollade vi tjejer i affärerna istället! Bella köpte en jätte söt tröja till Mindy, det finns så fina grejer till dom små liven. Jag gick runt och bar på Mindy ett bra tag för hon ville inte ligga i sin vagn, sötisen :) Fick lite träning i armarna, hehe! De var inte så farligt hon väger inte så mycket än, är skillnad när jag bär på Liam han väger lite mer :) Sen är han ju så stark så han kan köra sin mormor, se själva:



Efter jag varit på stan så åkte jag hem och sen åkte jag igen och handlade mat med mamma och Ubbe så nu har man iaf fyllt på lite här hemma. Fan nu har dom höjt kattmaten med 30kr inte en liten prishöjning, katterna får njuta extra mycket nu av maten, haha!

Imorgon åker jag till nyköping för party :) Ska bli skoj!!

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback