16.07.09

God morgon!

Eller god morgon är det ju inte har varit vaken ett tag men ja det är ju nästan som morgon för jag har nyligen ätit frukost och ska snart fixa mig. Har ännu inte lagt in bilderna orkade aldrig igår! För igår var jag iväg med morfar en stund och åt lunch, jätte god lunch blev köttfärslimpa, potatis, gräddsås och lingonsylt. Sen åkte vi till coop forum och ica maxi där jag köpte frukost och sen hämtade ut mina töjsmycken som jag hade köpt. Fan va ont jag har i ena örat nu kom i en bit iaf på storlek 3.

Idag blir det grilling och utgång :) Vi ska till Stanleys där dregen från backgard babies kommer och silly season.
Bilder från Tallinn kommer antingen senare idag eller imorgon.

Xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback