Klanskalle som jag är

När jag skulle lägga in en reklam i meny fältet så råkade jag tycka på något så all min design försvann. Men jag lyckades få tillbaka lite iaf! Vad tycker ni? Minns inte allt som fanns i förra designen. Men det här får duga.
Klockan är kvart i ett och jag har inte kommit till duschen än, men nu är klockan så mycket så det får jag göra imorgon bitti! Är skönt att börja dagen med en lång dusch då piggnar man till också.



Vad har ni för er, sover ni? Jag är pigg tänkte lägga mig när jag är trött har ju legat vaken i sängen två/tre timmar per kväll/natt vaken för jag inte kunnat sova så idag orkar jag inte ligga och vrida och vända mig bättre att lägga sig när man är trött. Ska iaf smörja in med b.u.s innan jag ska sova så man inte är allt för blek :)

Vill ha sol och varmare väder imorgon för jag saknar min skinnjacka! Kom nu våren kom.. haha!
Går det ingen natt film på tv? Eller The Hills på mtv, måste se efter.

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback