Är det magsjuka ?!

Sen uppdatering idag, men jag har princip sovit hela tiden tills nu. Vaknade upp inatt av att jag mådde as illa och han inte mer än vända mig om och fick springa till toaletten och allt kom upp. Blä, jag hatar att spy. Efter att ha fått upp det mesta tvättade jag av ansiktet borstade tänderna och la mig igen och hoppades på att det var allt. Somnade till och vaknade en timme senare och samma visa igen, ursh vad har jag åkt på nu?! Gick och la mig igen och vaknade sen av att jag behövde ett nytt besök på toa, hur mycket kan man spy igentligen?! Gick iaf och la mig igen och vaknade av klockan ringde och var helt färdig. Gick upp gick på toaletten och ja magen är inte i det bästa skicket, ursh. Gick och drack vatten och fick upp vatttnet direkt. Så det vara bara att ringa jobbet och gå och lägga sig igen. Antingen har jag ätit något olämpligt eller magsjukan, åh jag vill inte vara dålig. Har iaf inte spytt något mer sen dess kan försej vara för att jag inte ätit något men ska försöka få i mig lite yoggi och macka här snart och se om man får behålla det.
Måste bli frisk för, ser ju fram emot att jobba händer spännande saker där nu. Sen blir ju moster favo kille hela 1år på lördag och det får jag inte missa.

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback