Lördag!!

God dagens!

Glömde blogga igår, men kan berätta kort vad jag gjorde. Först åkte jag till mormor och morfar på landet med mamma och Ubbe, vi var där i ett par timmar. Följde med mormor och morfar till nyköping och handla medans mamma läste bok och Ubbe tvättade bilen. När jag kom hem blev det att fixa sig sen träffa Josefine och hyra film sen ta tåget till Älvsjö och möte upp Nicke och Micke så handlade vi mat och åkte hem till dom och lagade Fajitas (stavas det så?) sen kollade på film och spelade kort. Sen tog vi en promenad från hagsätra till älvsjö men fick springa sista biten för Nicke är sämst på veta hur långt tid det tar att gå dit, haha! Och vi ville inte missa sista tåget hem. Sen möte vi upp Philip och följde Josefine hem och sen gick vi hem till mig och la oss.

Idag vet jag inte vad som händer. Vill upp på pride festivalen men det spö regnar inte så kul att stå ute när det regnar och se paraden men vore fan skoj. Men ikväll blir det iaf att bara vara hemma och ta det lungt!

Vad är era planer?

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback