FREDAG !!

Gud va skönt men helg nu. Efter jobbet blev det en lunch på stan med Linda, Bella och Mindy sen kollade vi runt på stan sen en glass vid maren när Linda hade jobbat klart sin timma efter lunchen sen tittade vi runt lite till innan vi traskade hemmåt. Det var hur trevligt som helst, måste vi göra om snart! Hittade massa fint på både Hemtex och Indiska som jag vill ha. Hitta nya badrumsmattor, handdukar och duschdraperi som jag vill ha är så trött på det gråa i mitt badrum som jag har nu. Vill ha mer färg funderar på att kankse ha ljusrosa kan vara fint när det är ljusare tider :) Och på indiska såg jag fina kuddar i lila till min säng åh så fina dom var. Mycket man vill ha!

Klicka för att förstora  Klicka för att förstora

Klicka för att förstora
Till badrummet :)

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback