God morgon!

Ja eller det var ju för ett par timmar sen, gick upp vid tio. Börjar inte förens halv tre, blä känner inte för att jobba idag. Vill bara ligga hemma och lata mig! Längtar tills julledigheten är. Men men det är ju snart helg,bara två och en halv dag kvar nu. Kommer nog gå fort får jag hoppas. Nu har man precis badad va så skönt, så nu blir det att laga lunch och matlåda. Tror det blir pasta med bacon och chilisås as gott, mums!
Fan har så ont i halsen och huvudet och snorig är jag oxå, jag som trodde jag var frisk men nehepp! Blir att vila i helgen och inte så mycket alkohol på lördag. Vill ju upp tidigt och gossa med Liam. Jag längtar tills jag får egna barn och familj!

Ne dags för att laga käk. Kanske uppdaterar på jobbet sen!

Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback