Snart läggdags kanske?!

.. Vad har ni för er?

Själv så kom jag nyligen hem jag och Anders åkte till min syrra och hämtade sprit som vi hade beställt, tog lite längre tid att åka för oss för jag hittar ju som vanligt inte.. fattar inte jag borde kunna vägen as bra nu men icke icke!
Men nu kan jag den, eller jag ska nog inte säga för mycket :D

Asså Liam han är ju för söt, han måste ha fått mosters gener ;) haha.. Hoppas han kan ha tröjan jag köpt, står Jag hjärtar moster :D Sen fick saga en rosa hello kitty tröja som hon älskar..


(Heeeela Sverige familjen :P )

Ne nu ska jag nog smörja in kroppen as torr på benen sen sova så man är någorlunda pigg imorn, har ju varit i tuff helg!


God natt på er alla, Puss åh Kram


Vilken otroligt fin och go familj det ser ut att vara!

2008-06-23 // 21:41:01
» Frida

visst e ni =)

2008-06-24 // 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback