Sensual seduction..

Då var det måndag igen! Den här helgen har varit en lugn helg har jobbat extra så det blir nice till nästa lön :D
Annars har jag inte gjort så mycket har fikat med Linda och åkte runt lite sen varit med Nicke, vi såg fotboll i söndag eller inte jag =) satt mest vid datorn och fördrev tiden haha!!

Den här dagen har gått fort hittils men har fått kramp i magen av allt skratt.. har hört så sjuka historier idag och komentarer :D En av dom berättade Esbjörn han hade suttit och haft två långhåriga person framför sig som satt och kysste varandra och han trodde de va två tjejer som kysste varandra och blev lite till sig men sen så vände sig båda om och då var det två killar, HAHAHAHA!!! Han blev så äcklad att han var tvungen att byta plats.. haha!!! As kul när han berättade de sen så berättade Robban en sak om en klass kompis som var tydligen bög men han visste inte det och fick veta det efter typ ett år att han hade varit kär i Robban och så...  men det roliga var att jag hörde fel, jag trodde han sa att han hade en gammal klass kompis som var inne i honom och sen fick han veta att han var bög och kär i Robban efter dom hade sovit i samma säng! Sen säger Patrik ja man kan ju dra egna slutsatser så jag börjar garva ännu mer , HAHAH!! Satser :D sjukaste dagen på länge idag..  haha..

Ne nu måste jag fixa mig och laga lite käk Bella och Nicke kommer vi ska äta mat och sen åka på hockey är SSK - Brynäs idag!!

Puss å kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback