Mot landet...

Pappa kommer om dryga halvtimmen för att hämta upp mig så snart är jag på väg till landet. Allt är nerpacka och katterna har sina saker med sig, måste väcka dom snart för att kolla om dom ska på toa innan jag tömmer den och sen lägger dom i buren så dom kan fortsätta sova :P Innan jag gör det så ska jag platta mitt hår som precis torkat. Jag hoppas verkligen att jag kommer åt något internet och att pappa har med sig deras mobila bredband så man kan uppdatera någon dag i veckan. Funkar inte det så får ni ha det så bra och God Jul på er alla!



Hörs igen den 26:e om inte innan. XoXo



» Emma

Ha en toppen bra jul gumman, så ses vi snart igen <3

2008-12-22 // 00:01:06
» Hasse

Hoppas ryggen är bättre och ha en riktigt God Jul och fortsättning.! // Hasse

2008-12-24 // 18:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback