Sunshine...

nu har helgen gått förbi och en dag på jobbet har man avklarat!

I helgen så har jag varit en halvdag i sthlm och handlar massa kläder, blev mina chinos som jag hittade på ginatricot sen blev det kjol, linnen, tröjor och mina vita puma skor som jag velat ha länge nu =) Men den svarta Adidas tröjan med guld ränder fanns inte kvar så man blev lite besviken.. men men det är ju bara en tröja! hehe
Sen har jag även varit hos syster och grillat med nicke.. och Liam han är ju så gullig! Han kan charma vem som helst med sitt leende, hehe!!

Idag har jag stor städat köket, har skurat bakom spisen och torkat i alla skåp så nu är det fint och luktar rent och fräsht! Imorn blir det badrummet sen torsdag blir det resten av lägenheten.. måste vara fint till fredag och lördag, släkten kommer hit på fredag och vännerna på lördag och firar mig för jag fyller år :D

Ne nu ska jag fixa mig till jobbet är sista veckan på mitt nuvarande jobb ska bli kul att få nya utmaningar!! Måste hinna förbi mamma och hämta tvätten och slänga in en ny maskin..  juste jag skar mig idag när jag diskade, aj aj shit va det blöder när man skär sig så!!

Vill bara säga att det är toppen väder ute så skönt.. vill bara ha sommar och semester nu :D

image55
( Bild från google.se på Jessica Alba)

Puss och kram på er..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback