Frusna män söker kärlek..

ännu en säsong av någon som söker en partner!
Undra vad det kommer heta nästa år, svettande kvinnor söker kärlek. haha!!

Shit va sliten man var idag efter jobbet, började en timme tidigare idag oxå.. Gick upp halv fem imorse och somnade strax efter tolv så man slocknade direkt när man kom hem och sov en timme, as skönt! hehe..
Men vaknade lite stressad med tanke på att man har ju lite saker att göra efter jobbet så det var bara att stiga upp och börja med att gå och handla mat! Gjorde pasta sallad med grillad kyckling, blev as gott och mycket! Haha vet vad jag kommer få äta resten av veckan :D

Imorn ska jag vara duktig att träna direkt efter jobbet så man får det gjort, sen ska jag nog gå och sola så man känner sig extra fräsch..

Ne nu ska jag vika tvätten och titta på frusna män söker kärlek sen Top model 9.. Hoppas hon äckliga smala med puckel rygg åker ut idag gillar inte henne!

Ha en fortsatt trevlig kväll..

Puss åh kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback