Helgen

Denna helg har gått i en rasande fart. I fredags eftermiddag kom svärföräldrarna hit blev lite handling, kvällslek och som avslut blev det gladiatorerna på tv sen gick vi alla och la oss skapligt.

I lördags så fixade vi inför Mickes födelsedagafirande. Vi städade, handlade dricka, fixade maten och oss själva. Dom första gästerna kom vid ett och dom sista gick vid nio. Var en lyckad och trevlig dag :) Tack för att ni kom! Efter det när grabbarna och Micke somnat hade jag egentid så jag la mig på soffan och tittade på hypnotisören sen bums i säng.

Igår fick jag lite sovmorgon sen städade vi och gick ut i solen. Blev en sväng förbi stan där Micke blev ett par jeans och t-shirt rikare. Hemma sen ritade vi, badade och slöade resten av dagen. På kvällen när vi vuxna fick egentid så tog vi oss ett glas vin och lite choklad, mys!




Idag är det måndag igen och det innebär jobb för Micke och
dagis för Noel. Så idag efter jag lämnat Niel mötte jag upp mamma för en promenad. Blev en runda på 5,8km :) Nu har både jag och Vilde ätit lunch. lasange till Vilde och baconsås och sallad till mig. Har även plockat lite här hemma och ska strax ta mig en dusch.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback