Slutkörd!

Dagarna har gått i ett här hemma. I söndags startade jag dagen med träning med Emma sen hem och slöade och hade tvättstugan. Igår var Noel ledig då dagis var stängt så då var vi bara hemma och roade oss så gott det gick. Vi byggde med dublo, lekte i hans kök, lekte med bilar, tittade på pippi och toy story. Sen på kvällen blev det mördar pass på gymmet, svetten bara rann på oss :)

Idag har Noel gått på dagis och under tiden hängde jag och Vilde med Sara och Vendela på stan. Nu på kvällen har jag tränat, idag blev det stationsträning och jag är helt slut nu efteråt. Nu blir det walking dead sen hollywood fruar om jag orkar hålla mig vaken ;)





Imorgon blir det promenad med Sandra och resten av dagen blir lugn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback