Äntligen ny vagn!

Som rubriken lyder så har jag sålt våran gamla enkelvagn och köpt mig en ny :) Var på tiden att prova något nytt och jag är redan super nöjd efter en dag så jag hoppas vi fortsätter och är nöjda. Vilde trivs hur bra som helst, var ute nyligen på en eftermiddagspromenad och han var vaken och glad helatiden annars skriker han bara i vagnen så nu kan jag gå på promenader utan att ha ångest över att behöva bära Vilde :)
 
 Foto: Mitt fina promenad sällskap :) http://instagr.am/p/N1KDoepXiv/
 
Både igår och idag har jag hängt med Bella och barnen, alltid lika kul att träffas. Igår hängde vi på stan och sen här en sväng och idag har vi varit iväg och köpt vagnen sen hängt på stan och ätit glass :)
 
Foto: Noel och Colin leker med bilar :) http://instagr.am/p/NydSuxpXvs/
 
Nehe en dusch och sen slöa i soffan resten av kvällen! Imorgon blir det tvätta och plocka fram kläder inför bröllopet för min kusin som är på lördag, kul att träffa stor kusinerna igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback