Strumpor !!!



Kolla vilka tuffa strumpor från lundmyr of sweden :) Dessa ska införskaffas! Han har ett par vanliga vita där det står gullunge under och dom har så mjuka och sköna och sitter perfekt! Tycker dom andra bara ramlar av. Så dessa är en favorit, om man kan ha favvo strumpor? hehe!


Ja de var fina/tuffa. Trumpette har också många läckra strumpor, säljs bland annat via www.bluebox.se Har jag förrsten sagt grattis till er guldklimp?! Han är jättefin!

2011-01-16 // 16:09:47
» malin

Jag tror nog man kan ha favorit strumpor =) jag gillar de från polarn o pyret för de sitter verkligen kvar.



Vore jättekul att gå på babycafé, jag är absolut på! Min mail står på min blogg så kan vi byta mob nr, hittade inte din mail här.



Jättekul!

2011-01-17 // 02:43:00
» Sara

Fan vad söta!!

2011-01-17 // 13:31:16
» Sara

Jaa det måste vi göra!! Dom är ju så sjukt söta, och jag har ju vita så ska lillen vara lika cool som sin mamma får han också ha vita haha!



Åh hoppas du har rätt, känns på nåt sätt som de är dags snart men samtidigt känns det som önsketänkande ;P Får se. Hoppas han vill komma snart :D

2011-01-17 // 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback