Pyjamaser !

Noel äger bara en pyjamas i storlek 62 så när barnbidraget kommer så ska vi fylla på med pyjamaser. Som tur är så kan han ha några i stl 56 som han har men det är på pricken :P



Ja jag tänkte ha dom då :)



Theo måste också få nya pyjamasar, dom växer så det knakar verkligen :)

Ses nån dag hemma hos någon?



kram

2011-01-12 // 20:28:47

ja det vore kul :)

2011-01-12 // 20:36:19
» malin

Hej!

Jag kommer gå på Rosenborg, första gången blir på fredag. Och hon på BVC sa att första gruppen kommer vara på onsdag 19 jan. Vore ju jättekul om du skulle gå dit...

Jag fick hem papper om babysång, babycafé osv, har du också fått det? Min svägerska gick på det när hon var mammaledig och rekommenderade det. Kanske kunde vara något?

2011-01-12 // 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback