Ont i magen !!

Noel har haft ont i magen till och från i flera dagar. Han tar i så han nästan blir blå men ändå kommer det inte ut något, ibland kommer det massa pruttar och fisar och då blir han nöjd. Har ni några tips på hur han ska slippa få så ont i magen eller få ut sina pruttar lättare så han slipper bli så ledsen och otröstlig och ta i så han blir blå.

Gör ont i mamma hjärtat och se han ha så ont och man inte kan göra något åt saken. Om jag kunde så skulle jag ta hans magvärk. Stackars liten!

Nu ligger han utslagen i min famn då han fick ut en massa gaser efter att jag masserat hans mage. Hur gör ni när era barn får ont i magen? Jag har gett honom sempers magdroppar som jag blev rekomenderad men dom har inte hjälpt nästan blivit värre så ska låta bli att ge dom nu sen prata med bvc på onsdag när jag ska dit.



Testa Minifom från apoteket. Tar inte bort det men gör så att pruttarna och raparna kommer ut lättare. Matar du på flaska? Köp i sådana fall Dr Browns nappflaska från Babyland, den gör så att dem inte får i sig så mycket luft när de äter. Lycka till!

2011-01-03 // 10:58:38
» Bella

Prova minifom! Kommer garanterat hjälpa! Hjälpte både med mindy och Colin.



Pussss

2011-01-03 // 11:08:34

Tusen tack för gratulationen! :-)

Känns så skönt att hon beslutade sig för att komma till slut, tio dagar sent... Men vad är det man säger? Fint folk kommer alltid sent ;-)

Vilken söt liten pojk ni har fått! Jätte fin! :-)

2011-01-03 // 14:05:21

Vi kör fortfarande Minifom och Semperdroppar till Theodore och det funkar kanon.



kram

2011-01-03 // 18:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback